تبلیغات
تخصصی ترین وبلاگ تحلیل و بررسی کنسول و بازی - ناجیان دنیای بازی
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : مرتضی
نویسندگان
نظرسنجی
کدام یک از کنسول های بازی را خریداری می کنید؟





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
m
تخصصی ترین وبلاگ تحلیل و بررسی کنسول و بازی
***با ما در بازی های رایانه ای بروز باشید***
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
سه شنبه 9 خرداد 1391 :: نویسنده : مرتضی


در دنیای بازی های کامپیوتری، بازی های زیادی راهی بازار می شوند که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خودشان را دارند و در این سال ها به عناوین بسیار بزرگی تبدیل شده اند. اما برخی از این بازی های بزرگ نیاز دارند که در آن ها تغییراتی انجام بشود تا بلکه بتوانند دوباره همان حس گذشته را به بازیکنان انتقال دهند

...
در این مطلب به معرفی 5 بازی ای که نیاز دارند که به این وسیله نجات پیدا کنند را معرفی کرده ایم. همچنین بازیسازانی که می توانند در این بازی ها تغییرات موثری را به وجود بیاورند را نیز نام برده ایم:

سری Call of Duty در این چند سال گذشته به پرطرفدار ترین و خوش ساخت ترین بازی اول-شخص بازار تبدیل شده اند، اما در این چند نسخه آخر کم کم سیر شدیداً تکراری به خود گرفته اند و دیگر آن جادوی هیجان انگیز گذشته در آن ها دیده نمی شود. این بازی از آن دسته از عنوان هایی است که به شدت نیاز به یک تغییر اساسی دارد. همه بازیکنان واقعاً دنبال یک چیز جدید در سری Call of Duty هستند.

ناجی: کن لوین (Ken Levin)

در نسخه های اخیر سری Call of Duty دیگر حس شجاعت و به کار بردن عقل و احساسات دیده نمی شود، اما کن لوین نشان داده که می شود در یک بازی اول-شخص تیراندازی تمام این سه المان را در بازی قرار داد. او در ساخته هایش صحنه های زیبایی از احساسات، اکشن و تفکر را قرار می دهد که واقعاً نمی توان در بازهای اول-شخص موجود در بازار آن ها را پیدا کرد. المان هایی که از نظر روانشناسی روی بازیکنان تأثیر می گذارند و آن ها را به شکلی رویایی در فضای بازی قرار می دهند. قرار گرفتن این المان های داینامیک در بازی ای مانند Modern Warfare آن را واقعاً شگفت انگیز می کند.

Final Fantasy

اکثر بازیکنان از زمانی که سن کمی داشتند، نام سری بازی های Final Fantasy را شنیده اند. بازی هایی که در آن ها کسی سوال نمی کرد که چرا طراحی شخصیت ها به این صورت است، چرا برای بازی DLC عرضه نمی شود و چرا باید با این هیولاها مبارزه کنم؟ در واقع مسیر دنیای Final Fantasy از شماره XI تغییر کرد که فضای داستانی و کیفیت این سری از بازی ها را به باد داد.

ناجی: آکیهیرو هینو (Akihiro Hino)

شاید دنیای Final Fantasy به تیم رویایی هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobo Sakaguchi) ، یوشیتاکا آمانو (Yoshitaka Amano)، تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) و نوبو اوئماتسو (Nobuo Uematsu) نیاز داشته باشد، اما آقای آکیهیرو هینو از استودیوی Level-5 نیز می تواند ناجی این سری از بازی ها باشد. او در 16 سال اخیر، با کیفیت ترین بازی های JRPG را راهی بازار کرده که هر کدام از آن ها بسیار شگفت انگیز بوده اند.

Resident Evil

در جدیدترین تریلری که از Resident Evil 6 منتشر شد، نظرها درباره این بازی تغییر کرد. تنها بودن و تاریکی، حس ترس بیشتری در این بازی به وجود می آورد که با داشتن یک همکار این حس ترس بسیار کمتر می شود. در نسخه های جدید سری Resident Evil این موضوع مشاهده شده که فضای ترسناک موجود در حال کمرنگ شدن است.

ناجی: کئیچیرو تویاما (Keiichiro Toyama)

زمانی که می خواهیم به فضای ترسناک برویم، اولین اسمی که به ذهن اکثر بازیکنان خواهد آمد، کئیچیرو تویاما خواهد بود. او در کارنامه خود Silent Hill 1 و سری Siren را دارد که هنوز کسی نتوانسته مانند این بازی ها را راهی بازار کند. او می داند چه چیزی در بازی هایش قرار دهد که بازیکنان را بترساند. چیزی که دنیای Resident Evil دقیقاً به آن نیاز دارد. در ساخته های او دقیقاً می توان چهره ترس را مشاهده کرد.

Fallout

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که ما قصد نداریم درباره Fallout 3 صحبت کنیم. آن بازی به قدری خوب بود که نیازی به تغییر ندارد، اما سری Fallout نیاز به افرادی دارد که بتوانند بیشتر روی آن تمرکز داشته باشند و قصد نداشته باشند که بازی هایی مانند The Elder Scrolls را تولید کنند. Fallout همانند کودکی است که نیاز به والدینی دارد تا بیشتر به آن توجه کنند. بازی New Vegas یک دنبال نه چندان خوب از Obsidian بود که تمام جذابیت دنیای Fallout را از بین برد. امیدواریم که Bethesda دیگر دست به این کار نزند.

ناجی: رندی پیچفورد (Randy Pitchford)

اگر می خواهید بدانید که آقای پیچفورد چه خلاقیت هایی در ساخت یک بازی RPG به وجود آورده، بد نیست نگاهی به بازی Borderlans بیندازید. بازی ای که همان المان های موفق RPG را به شکلی تازه در خودش قرار داده تا بازیکنان بتوانند بهتر وارد فضای بازی شوند. او کسی است که می تواند دنیای RPG سری Fallout را هم متحول کند.

Dragon Age

از نظر روند بازی و موفقیت سری Dragon Age نتوانستند به سری Mass Effect برسند. Dragon Age همیشه زیر نام Mass Effect قرار گرفت و استودیوی BioWare هم نتوانست کار خاصی در این زمینه انجام دهد. داستان این سری دارای مشکلاتی بود و حالت کلی آن نمی توانست بازیکنان را به خودش جذب کند. مشکلاتی که باعث شد سری Dragon Age نتوانند به یک RPG فوق العاده تبدیل شوند.

ناجی: پیتر مولینیو (Peter Molyneux)

پیتر مولینیو مرد دنیای فانتزی است. دنیایی که او می داند به چه شکلی باید آن را خلق کرد که همه آن را دوست داشته باشند. می تواند کاری کند که با تمام شخصیت های بازی و حتی حیوانات نیز ارتباطات خوبی برقرار کنید. او کسی است که دنیای Dragon Age به آن نیاز دارد. او مرد خلق کردن داستان هایی است که اژدها و سیاه چال ها در آن حرف اول را می زنند.






نوع مطلب : مصاحبه با بازی سازان، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 3 خرداد 1396 02:56 ق.ظ
Hurrah, that's what I was searching for,
what a information! present here at this webpage,
thanks admin of this web site.
چهارشنبه 23 فروردین 1396 03:57 ق.ظ
Pretty section of content. I just stumbled upon your website
and in accession capital to assert that I get actually
enjoyed account your blog posts. Any way I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.
یکشنبه 14 خرداد 1391 07:21 ب.ظ
سلام دوست عزیز این عكسه منظورم اولیهست مربوط به بازی kilzon نیست؟ در ضمن ممنون از نظرت.منم با تبادل لینك موافقم اما نمیدونم با چه نامی لینكت كنم؟تو منو با نام بهترین های موبایل و رایانه لینك كن بعد بهم بگو با چه نامی لینكت كنم.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر